< Till bloggens startsida

Kväll

Har ikväll nu vait till HH och handlat lite, det ända jag köpte var deoderant. Träffade på Linn där också och utbytte några ord. Nu när jag har kommit hem så gick jag in på hotmail och såg att jag hade fått mitt Videofy.me konto så nu har jag det men kom inte överens med att ladda upp min film så ni ska få se den senare om jag får den hit.

Just nu kollar jag på Drömkåken som jag har sett 70 gånger men det finns ju ite så mycket annat att titta på en onsdags kväll heller. Filmen är ju dessutom shitbra men gammal, gammal!  Jag har suttit och bitit mig i naglarna nu ikväll också för jag vill ha telefonen imorgon men knappast får jag den men ja vill ja vill! Kommer säkert springa upp till postlådan imorgon så fort jag vaknar.

Ska kolla några tider för SATC filmen på bio nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0