< Till bloggens startsida

Kväll

Har varit med Måne ikväll och vi var ut och gick först samma rutt som sist. Sen kom vi hem och blev snål på pizza som vanligt så vi tog cykeln till Näsby eftersom vi inte hade någon bil och det gick ganska smärtfritt och fort när vi pratade. Efter pizza ätandet åkte vi och satte oss i Näsby och pratade några ord med Alexander och Robert innan vi cyklade hemåt igen.
Nu har jag pratat med Daniel och vi ska åka till Vasa imorgon och handla till motonet något åt honom och senare till Minimani för jag ska ha min rosa färg till cykeln. Har också talat med Emma och Cissi och funderat över denne biopremiär av Twilight - Eclipse så det ska vi kanske åka och kolla på onsdag riktigt på premiären bara vi får biljetter, can't wait! Jenny ska handla biljetter åt oss och även ta med oss hem när filmen är slut så tack till henne! ;)

Nu ska jag försöka ladda ner deamon tools så jag kan kolla och bränna några fler dvd filmer. Har just kollat på Beck och Wallanders hemsida så jag ligger lite efter med filmtankandet. Just nu är det Farsan som ska laddas ner och kollas.

Men nu läsa När jag hör din röst och sen
Sex and the city och sen
sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0