< Till bloggens startsida

Kväll

Denna dag som var den första i denna vecka så har jag snackat med mamma en hel del och varit och handlat. Vi pratadem om det mesta vi kom som in på ett riktigt samtal och det var kul. Sen fixade vi maten tillsammans och det blev potatis, gräddfilssås, små knackkorvar, pepparrökt lax, broccoli, tomat och gurka så det vill säga en av mina favoriträtter speciellt broccoli och gräddfilssås det är sånt som man nästa skulle kunna dö för, haha!
Sen när mamma åkte i jobbet och brosan kom hem blev det att duka fram åt honom och sen gick vi ut och jag hjälpte honom att mäta och hålli i och sånt som man får göra när man har en storebror. Men det var ganska så okej idag hade ganska roligt, mestadels i alla fall.
Ja föresten, före jag var med brorsan så hade jag lite scrapbooking time för mig själv och byggde lite på pusslet, så här är bilder på det:





Ganska bra saker att göra när man vill ha tidsfördriv.
Men nu har jag problem för jag vill ha ett nytt bildredigeringsprogram men jag vet inte vad, jag har picasa men skulle vilja ha något nytt nu, några förslag? ;)

Ikväll skulle jag ha velat se filmen Där mitt hjärta finns men den var ju såklart på tv4+ typ enda kanalen vi inte har har här, eller vi har bara dom ordinarie men vafan!

Kommentarer
Jenny

Photoshop e bäst :)

2010-06-16 @ 20:11:46
Malin

Ja, men ja je it så teknisk åv me så kvan je bäst ställe ti ladd nier a? :)

2010-06-17 @ 09:08:40
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0