< Till bloggens startsida

Kväll

Har städat lite med mamma när hon kom hem och så har hon ringt till Elisa så nu har jag fått puk-koden och har tillbaka min telefon, stolt och glad! Så nu har jag satt in massor av låtar i den och läst lite bloggar. Har typ inget att berätta nu bara att jag väntar på Daniel som ska komma hit men han har besök av den rackars Kenntehen just nu, haha! Hoppas de inte har såå mycket att prata om men det har dom säkert för det har tagit en bra stund nu. Men nåja han kommer väl med tiden och då blir det antingen slö framför TV:n eller Näsby får se.

Förut idag var jag hes och det är jag ännu men börjar känna mig allt mera sjuk i halsen nu så det bådar inte gott, vill inte vara sjuk nu när vi ska på Bio och det är läger som gäller så nej inte nu hellre sen då. Men varför skulle man få bestämma själv?

Ändast 3 bilder hann jag knäppa i Fagerö! Haha här är två;


Kommentarer
Emma

hihihi snyyygg bild :P hah NOT :P får u under va man halder på med :P

2010-06-07 @ 21:19:27
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

haha, jo psllit nice no! ;)

2010-06-08 @ 08:04:25
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0