< Till bloggens startsida

Kristinesstad

Ja dit har jag varit nu. Mamma och jag bestämde oss för att åka dit idag så vi skulle få det ifrån oss när hon ändå var ledig. Det vi var dit för var gardinknoppar till mina nya panelstänger som snaart ska upp, bara vi har någon tid över vill säga. Sen handlade jag också en tunika och en kort-/halvärmad tröja från Vero Moda där. Kollade även på pojkkläderna som är så otroligt fina där men att få med Daniel och shoppa är nog svårare än man tror, haha!
Sen för vi åkte hem köpte vi bollaglass och njöt av det.
På vägen hem stannade vi vid Halpa-Halli och handlade det ena och det andra, tavlan som jag skulle ha men lite av London på var såklart slut så nu blir det en ny jakt på tavlor.

Nu ska jag snart äta mat och sen kommer Måne hit efter att de har varit till Kstad och vi ska gå ut på en ganska lång promenad tror jag och sen vet jag inte vad vi hittar på får se det då.

lovar att jag ska ta några bilder inom denna vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0