< Till bloggens startsida

Ivrig

Har noig varit till postlådan en gång idag men hade inte fått någon post då ännu. Vill så gärna att min Sony Ericsson ska ha kommit idag men knappast. På samma gång som jag var till postlådan var jag och ändrade min klipptid till onsdag istället för lördagen klockan halv 10 skulle inte orka då, sen var jag också till Beck på Daniels begäran och handlade någon packning till mopeden min. Provade dessutom den nya omtalade Magnum Gold glassen, den var inte så speciell tyckte jag nästan inte ens god så rekomenderas inte!
Nu skulle jag behöva städa som alla andra dagar för att få det klart någon gång men jag har ingen aning vart jag ska lägga alla sakerna så mamma måste hjälpa mig. Så det blir väl inte idag heller och inget annat kommer jag göra heller för alla andra jobbar just nu eller är i skolan, det ända jag gör är att klippa gräset, städa och ska snart måla något därute också. Men senare börjar även jag jobba på packeriet Botnia Grönsaker så får se då.

Har läst några bloggar just och två av dem har varit på SATC 2 premiären igår kväll och båda tyckte den var skitbra så längtar tills nästa vecka nu så man får åka på den. Har hört från många håll att filmen skulle vara skit men de tyckte inte dehär två så hoppas den är bra.




Nu ska jag kolla några avsnitt från en SATC box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0