< Till bloggens startsida

Ingen Ork

Har jag idag, förskylningen har inte blivit ett dugg bättre men ändå ska jag göra allt som är tänkt. Nummer 1 var att klippa mig och det är gjort så lite har man kommit framåt. Men nu väntar det tyngst som är att packa inför fridskär lägrena som vi åker på imorgon, jobbit att sova där när man är täppt i näsan eller det blir minst lika jobbit för dem som sover runt om kring! Men man kan fortfarande hoppas på att det blir bättre över natten.  Efter att jag har det packat ska jag vila upp mig och sen kommer Emma hit och sen kommer Måne och hämtar oss och så drar vi girls iväg till Vasa på den efterlängtade SATC 2 filmen på Bio, det blir kul. Kommer hinna prata mycket, äta godis, kanske shoppa några skor och dylikt så det ser jag framemot.

Men nu har jag ett allvarligt problem vilket är att jag äter Läkerol (salmiak) mestadels för halsen men nu har jag fått ett beroende och kan inte sluta äta dem och slutar jag inte så då blir det inte roligt, för de har nämligen laxerande verkan!
Nämen nu sluta yra..

Bloggar kanske mera ikväll annars blir det inte före Söndag, är på läger från torsdag till lördag så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0