< Till bloggens startsida

Händelserik dag

Sen senast har jag solat och läst mycket twiligth, sen var jag och handlade och sen fixade jag fiskpinnar, gräddfilssås, potatis och broccoli. Det var gott så jag var nöjd med min insats.
Sen kom Emma och vi åkte iväg till Näsby min moped fick punka så vi lämnade den, åkte vidare med vespan till Söderman  och lämnade lite pengar åt Daniel och fixade Emmas vespa som hade fått något fel på vägen. Sen i Näsby hände även en olycka med en tant som körde omkull och ambulansen kom och vi var där, det var lite hemskt. Men vi var nu med och någon till ej nämda!
Sen går det massor av rykten om allt annat hemskt också så hoppas allt ordnar sig, jobbit med rykten!

Ikväll har vi kört bil hos Emma, spelat badminton och försökt att vygga ett pussel så vi har haft kul. Kom hem därifrån nyss så nu kollar jag Sex and the city och sen blir det att ta natt.
Imoron är det midsommarafton, hörs mera då!

Kommentarer
Emma

PUZZLE VA HOPPPLÖÖÖÖÖST :D hihi.

2010-06-24 @ 23:39:33
Malin

Haha, Jaanå he va e! :@

2010-06-28 @ 09:57:45
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0