< Till bloggens startsida

Fagerö!

Japp det blir det till 100% ikväll!
Har idag kommit hem från Daniels villa och sen hem till mig och jag gjorde mig klar och packade ner alla kläder för idag, ikväll och imorgon så jag hoppas jag har med allt! Nu har vi just kommit hem fårn Madde har varit där på studentkalas och det var mycket folk, god tårta och härligt väder. Hade som all tur med mig min kära lilla Nikon så några kort har också blivit tagna eller ganska många faktist:









Bilderna är sådär, den förbaskades solen var ivägen mesta dels av tiden.
Nu är Daniel ut till en villa och fixar ens båt, så hoppas de kommer iland hela för det blåser ganska mycket ut på skön nu. Sen när han kommer hem får vi väl börja bege oss på förfest och sen till det älskade Fagerö hoppas på en bra kväll för enligt Frida tidningen har jag Turdag idag så deeså! Kommer tillbringa kvällen på parkeringen och disco, så undrar vad de spelar för låtar?

Hoppas alla bloggläsare har en kul kväll!
Festa lungt men ta inte för litet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0