< Till bloggens startsida

Cykeltur

har jag varit på idag, vet inte hur lång den blev men jag åkte i alla fall upp till Näsby sen om Halpa-Halli och hem via östralinjen. Det var tungt men det gick nog, pausade också en stund vid Daniels jobb. Annars har jag bara städat klädskrubben och lite sånt smått idag.
Just nu kollar jag på Top Chef och läser lite bloggar. Ikväll tror jag att mamma och jag ska åka till Halpa-Halli och handla lite, kan bli medelmåttligt kul det också.

Igår kollade Daniel och jag på Alvin and the Chipmunks, trodde inte han skulle gilla filmen precis men han tyckte nog den var helt okej så vi ska kolla den andra någon dag här snart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0