< Till bloggens startsida

Arbete

Ja idag är typ första riktiga dagen som jag har gjort något under detta sommarlov haha! Jag har varit hemmafru kan  man kalla det, har klift gräset i 2 timmar, räfsat dikena i 2 timmar om inte mera och det var tungt minsann så motion har man fått idag och mera blir det. Nu har jag just precis fixat maten åt mig och Niclas och surprise det blev Tortillas som vanligt men mamma hade planerat det så.
Nu har jag varit i duschen eftersom jag började frysa när jag stannade upp efter allt arbete och svett, men ska snart ut igen och svettas för jag ska nämligen ut och gå med Måne ikväll så får se om det blir svettigt eller inte.

Senare ikväll vet jag inte om jag är med Måne det beror på vad hon har i planerna annars vet jag inte vad det blir. Ska ta en titt vad de har på TV:n ikväll nu också..

TV 4: har de en dokumentär som heter 6 år fast i en 60-årings kropp, den lät ganska intressant.
TV 4+ har de såklaart en film man skulle vilja se men nej!
och sen har de inget mera förutom SATC klockan 12 ikväll!

Får se vad det blir ikväll!


Skorna jag köpte igår från CipCap


Mönstret på skorna, helt nöjd med mitt inköp!

Kommentarer
cissi

skiit snygg!! :D

2010-06-21 @ 12:49:03
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com
Malin

Taack! ;D

2010-06-22 @ 09:54:48
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0