< Till bloggens startsida

Äntligen Sol

Perfekt dag nar det är sol och vi ska åka iväg till Vasa på lite shopping, love it!
Var dock inte lika roligt att klippa gräset i solen men nåja det tog inte så länge klifte hos farmor så. Solen gick det att leva med men flugorna som flög in i öronen och överallt var ingen höjdare, kände mig som en död fågel eller nåt som alla flugorna satt på och tog hand om nedbrytningen av mig eller något. Hatar småkryp på sommaren!

Men nu lyssnar jag på låten Sean Kingston - Fire Burning som verkligen är en låt som väcker några minnen från fjolårets fester. Väntar så till midsommar nu då man får festa, dansa och mingla med vänner <3 bästa med sommaren detta.
Men nu är klockan 2 så jag ska börja fixa till mig nu så jag är klar när Måne kommer efter mig. Vi har ganska stressigt tidschema när allt stänger så fort, men åker först till Almanda efter Emmas och mina byxor, sen vet jag inte om vi åker till motonet eller stan före typ allt stänger 7 så vi måste fundera ut det bästa.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0