< Till bloggens startsida

Äckligt väder

Ja idag är det dåligt väder igen! Usch när kan det sluta blåsa och regna?
Vill verkligen ut på någon promenad eller cykeltur nu men kan ju inte åka när det regnar och man är snorig ännu heller så det får nog vänta vilket inte är bra för då blir jag bara mera och mera godissnål. Ska försöka hålla emot medans jag sitte och glor i glassbilspappret för jag har just skrapat nåt sånt här som man kan vinna och nu skulle jag behöva skicka in det men jag fattar inte riktit var de menar man ska skriva namnet och sånt (det är nämligen finska..) men ska fortsätta att klura på det snart.

Har ganska extremt tråkit idag när det är skit väder och man är hemma typ själv så vad ska man göra? kan inte precis åka ut med mopeden idag heller i det här regnet. Därför skulle det sitta fint om man var 18 nu men neej det är 10 månader kvar, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0