< Till bloggens startsida

Vasa

Igår slutade vi 6 på packeriet, fick först veta att vi skulle vara till klockan 10 men sen kom det inte alls 75 pallar med tomater utan bara 50 så det gick fort då. När vi slutade åkte jag hem, åt och duschade seb hämtade Måne mig klockan 7 och vi åkte till Näsby. Åt glass, pratade, handlade lite på HH och sen fick vi gäster i parken som skulle dricka så då blev också vi lite snåla på det men de skulle ändå gå til baren och dit slipper ju inte jag in så vi sket i det. Hade åtminstone en kul stund med gänget där. Sen åkte vi bara till TB och där var även Daniel och dem och sen åkte vi bara hem.

Idag åker jag till Vasa med min bror alldeles snart bara han skulle stiga upp då. Vi ska shoppa det ena och det anra men jag ska inte ha så mycket kläder eftersom jag åker till Björneborg med Måne nästa helg!
Senare ikväll blir det att funktionera i fagerö så kom gärna och köp korv, haha!

Ha en bra dag/kväll!

Kommentarer
Emma

Ja kommer no å köper korv ja :P kaanske :D ialla fall så ska ja nu kom å snacka liite :D

2010-07-10 @ 11:27:36
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Japp jier he! :D

2010-07-10 @ 17:05:43
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0