< Till bloggens startsida

Värmebölja

Ja det skulle man nog kunna kalla de senaste dagarna och speciellt denna dag.
Redan imorse när jag åkte vill jobbet var det 23 grader och då var klockan halv 7, det börjar väl bli något liknande mot Södern det här nu. Jag har nu allti velat dit så ska inte klag nu. Men imorse när jag åkte iväg regnade det inte här men när man kom till norra näsby ja då vräkte det ner så när man kom fram till Botnia var man genomblöt. Men det torkade nog på ett par timmar och dessutom var det inte så lång dag idag, vi slutade normalt halv 11 men patrik frågade om jag ville stanna och limma lådor så det gjorde jag och slutade halv 2 så 3 timmar extra fick man idag då!

När jag kom hem satte jag mig i solstolen och läste i När jag hör din röst men kunde inte sitta länge för det var verkligen varmt, höll på att smälta. Ni undrar säkert hur länge det ska ta att läsa denna bok för mig men det rätta svaret är ingenaning och jag hinner inte läsa för jag gör så mycket annat om kvällarna som t.ex. ikväll vad ska vi hitta på? kanske jag åker med Daniel eller kanske Emma får se vad som händer och sker men först måste jag städa lite i rummet, suck!



Skulle vara skönt
med ett dopp nu!


Men nu mat och sen städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0