< Till bloggens startsida

Uppdatering

Igår hämtade Daniel mig där 5 tiden och vi åkte till hans villa och fixade mat, det ble grillad korv, potatissallad och paprika haha. Sen solade vi lite och sen gick vi och simmade och det var skönt. Tänkte åka ut och padla också men klockan hann bli så mycket. Sen åkte vi hem och jag körde båten och när vi kom till honom kollade jag bara på när Daniel, Johan och Macke skruvade och efter det åkte vi till mig och kollade Farsan men det blev bara att kolla halva för jag blev trött!
Tog även några bilder igår:


Denna bild är dock inte från igår!







Jag gillar verkligen havet, har alltid
sagt jag ska bo där och en dag ska
det nog bli så också!

Idag började vi som sagt 10 på packeriet och vi packade ända tills 4 idag, jag var och fixade lådorna vid sista passet så det blev att sitta och limma lådorna ett tag då också efteråt men det gick nog bra.
När jag kom hem satte jag på potatisen och gick i duschen och sen var meten nästan klar. Nu ska jag gå och göra mig i ordning för Måne kommer hit om 25 minuter och då ska vi gå ut och gå och sen åker vi väl ut till Näsby en runda också.. undrar om hon har Roberts bil nu när Alexander är i Norge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0