< Till bloggens startsida

Uppdatering

Är lite slö med bloggandet nu men det är ju faktist sommar. Dessutom är jag mera social ut i den verkliga världen än här nu och det är ju positvt.

Igår åkte jag ut med Måne på kvällen, vi åkte till Näsby och satt där länge och pratade och sen for vi på jakt efter KitKat men de hade det inte på eepee, inte khallen, inte halpa-halli, inte nissfolk, inte teboil så det blev lidl och köpa en hel påse med minikitkat då istället. Sen kom vi på att kanske R-kiosken har.. Senare på kvällen kom Ronnie och Victor och pratade med oss och Ronnie tyckte att jag och måne skulle komma och kolla på hans Mini Cooper S till honom så det gjorde vi och då blev det tal om att åka ut och köra och det gjorde vi fastän måne var lite skraj för mini cooper är ingen billig bil precis. Vi körde av och an i Näsby och sånt och testade bilen lite på rakstreckor den gick hårt, 170 hästar och turbo i en sån liten bil det går fort må jag säga. Kom hem vid en 12 tiden..

Idag jobb från 07.00-15.07 och nu ligger jag bara och slöar mig men ska snart bege mig i duschen och allt det vanliga och sen blir det att åka ut med Emma, vet inte vad vi ska göra men säkert hittar vi på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0