< Till bloggens startsida

Trött och slut

är jag nu efter en Vasa dag som vanligt. Handlade inget förutom SATC säsong 2. Hittade 2 par skor som jag ville ha men hade inga pengar de kostade typ 100 styck så haha. Ska se om jag kan luska fram några pengar någonstans.

Snart bär det av i duschen och senare åker jag iväg ner mot Rangsby för att senare på kvällen stå och sälja korv och griskött så kom gärna och köp, haha! Det är min första kväll att funktionera så får se då hur det går men jag tror nog det borde gå ganska så bra ändå. Det blir säkert en lång kväll från halv 9 till 2 men man får ju i alla fall sova imorgon då, ska försöka att inte sova bort hela dagen för det är vår 1 årsdag imorgon också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0