< Till bloggens startsida

Tomatkarneval

Fredag: Blev det jobb till kvart över fyra så man var hemma lite före 5. Hastigt i duschen och slänga i sig lite mat och sen åka iväg mot Näsby med Måne och Emma. Vi satt och åt jordgubbar, drack och pratade, kvällen fortsatte med drickande och snacka med folk. Daniel körde så vi åkte hem något där vid 2 tiden kanske, kollade inte på klockan direkt.
Lördag: Steg upp där vid 11 och åkte till Tomatkarnevalen där vid 12-tiden och jag gick där runt och kollade med Daniel, didde och Macke före jag bytte sällskap till Emma och Cissi, när jag gick med dem handlade jag två ringar och 5 pluppar till mit Nomination armband, riktigt nöjd! Sen kastade Daniel på några burkar eftersom jag vill ha den stora Ior men jag fick bara ett tröstpris haha, men det gick nog bra de också. Köpte även remmar vilket hör till Tomatkarnevalen.
Senare på kvällen åkte vi till Johanna på förfest som var ett litet surprise party för Toffe också som åker till Brasilien imorgon och är där i ett år så hoppas han får ett riktigt lyckat år! Sen tog vi taxi didde till Näsby där vid en halv 9 kanske, började sen springa på där och prata med lite folk och sådär. Linn, Emma, Cissi och jag köpte även en hamburgare från Café Albert som sålde i parken och det var gott minsann! Åkte hem vid en 2 tiden därifrån också med Niclas, skulle nog ha kunnat vara längre men hade ändå inte druckit så mycket så det blev tröttsamt tillsist men nåja.

Tomatkarnevalen var bra i år också men lite bättre ifjol ändå. Hoppas på mångra trevliga tomatkarnevaler än i livet. Nästa år får man ju gå in i tältet också.
Laddar upp bilder typ imorgon, orkar inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0