< Till bloggens startsida

Stökigt

Håller på att sätta upp de här gardinstängerna nu i mitt rum, hållit på ett tag men de tycks ju inte bli raka. Så nu är det rikitgt stökigt här, förpackningar och skräp ligger överallt men ska försöka få det uppstädat ikväll före jag går och lägger mig.
Har nyss lagt massor av kort till ett album så jag får framkalla dem, funderade på att gå in med dem på lördag i samband med Tomatkarnevalen för då har de väl nog uppe ett tag. Ska bli roligt att få sätta in några bilder i albumet och fixa lite scrapbooking av dem. Ska komma ihåg att ta med kameran imorgon också till Tomatkarnevalen och försöka ta lite nya bilder så kanske jag får något uppsatt här också.
Ska ta några bilder av rummet också när gardinerna kommer upp, det har som tagit lite länge men det brukar göra det här i huset så inget konstigt för mig.

Men nej nu ska jag sluta dolla och se om de har något på TV, fixa maten till imorgon och sen blir det väl nog att gå och lägga sig där en 10-tiden när man ska upp vid 6 för att åka och packa lite tomater och sen även orka på tomatkarnevalen.
Kanske inte uppdaterar något imorgon då men på lördag ska jag försöka hinna sätta mig här en stund.


googlad
Tomater är det värsta med Närpes
men ändå är tomatkarnevalen det bästa!

Ha en bra helg alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0