< Till bloggens startsida

solande

Tycker allt handlar om solande nuförtiden, var man än är så pratar de om att gå ut och sola för att få en bränna. Nog för att jag har solat en stund själv idag också så inte har jag väl så mycket att säga till om, haha! Nämen det är jäkligt bra väder nu så man ska väl nog passa på om man menade bli brun i sommar.

Ja som sagt denna dag började klockan 5 och då hade man sovit 4 timmer, yes! Det blev nog bara att masa sig upp och göra det vanliga. När man kom till jobbet sov typ alla ännu men när man väl kom igång gick det nog bra. Sen när vi slutade 12 så limmade vi lådor och slutade halv 2 så vi fick lite extra money där då också.  Efter jobbet låg jag en stund i solen men det gick nog inte för svetten den bara rann så man blev riktigt törstig så jag gav upp och tog en duch istället, skönt som bara den kan jag säga.

Ikväll ska jag gå ut och gå med Måne men det blir inte före typ 9 så jag vet inte vad jag ska göra tills det men säkert bara slöa här och dylikt, kanske man ska lägga upp en tavla?

ååh.. jag vill ha några muminkuddar som finns på HH men orkar inte åka dit. Hittar ingen bild på dem men kolla i HH bladet vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0