< Till bloggens startsida

Seriöst inlägg, eller så gott som

Har nu varit på promenad med Måne blev den samma vanliga som är riktigt passligt långt för att man ska känna av att man har gjort någonting. Vi pratade om helgen och konstaterade att det var den bästa gången i Fagerö hittills, loove it! (Sen var det en liten miss i förra inlägget med att Måne kommer hem på Söndag hon kommer hem på fredag det är en kryssnig så).

Nu lite bilder från Förfesten i lördags!









Där var dom, inte många men några i alla fall. Hoppas på en lika lyckad Säsongsavslutning i Fagerö! (Funktionerar nämligen på Kräftskivan)

Vet exakt hur jag ska ha håret klippt och färgat nu men hittar ingen bild som jag kan visa här eller ta med till frissan så vad ska jag då göra? måste försöka leta ännu för det är ju inte precis nu jag ska klippa och färga mig heller. Men funderar på mörkbrunt eller svart + en ljus slinga!

Men nu ska jag kolla runt lite på netet efter käder och dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0