< Till bloggens startsida

Regn & Rusk

Jobb från 10.00 - 18.30 idag så en halvtimmes övertid idag då, p.g.a att vi packade gurkor.
Sen jag kommit hem har jag ätit och idag hade mamma fixat gröt och varma smörgåsar och namm så gott det var. Efter det har jag bara tagit mig upp här till mitt lilla rum och satt på datoren, skulle behöva städa min walk in closet men orkar inte idag heller. Resten av kvällen kommer att bestå av surfande, bloggande coh TV tittande.. chill!

Bilder från Shower Power! (8 Juli)















I övrigt var det en skitbra show så jag skulle nog säga den var värt priset.

Men nu ska jag kolla på kläder på Nelly, kolla på frisyrer och dylikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0