< Till bloggens startsida

Packeri

Ja, denna dag började med att jag steg upp klockan 6 åt frukost och klädde på mig. Stog och avundades en liten stund när Daniel fick fortsätta att sova hur länge som helst före jag åkte iväg. Kom dit passlig tid ungefär, lite sent kanske men jag hann. Sen började det vanliga jobbet men idag fick jag även lära mig något nytt med apparaten som fixar lådorna så det var faktist kul, nog för att jag skärde mig av paffen men det går väl nog om.
Slutade 4 så då blev det att åka hem, äta mat, läsa bloggar, fresha upp mig lite och sen kom Emma och vi åkte ut på en runda till Näsby och dylikt, vi hadde kul!

Nu blir det bilder från Tomatkarnevalen:











Bilderna är bara från början av fredagskvällen!

Nu ska jag leta upp lite musik till iPoden för jag blev väldigt uttråkad av spellistan idag som jag lyssnade på typ 9 timmar, haha eller kanske det sammanlagt blev 6 timmar.  Sen efter det ska jag läsa lite i När jag hör din röst före jag går och lägger mig. Ska försöka ta tidig natt ikväll eftersom jag börjar 7 och ska åka och simma med Daniel efter jobbet!

PS. Höll på att uppdatera bloggen tidigare idag också men det fungerade inte så det blev lite längre nu då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0