< Till bloggens startsida

Morgonpigg

Ja, det är jag idag. Får vara glad över det för det händer inte speciellt ofta att man är uppe så tidigt så man kan blogga lite före jobbet, nog för att vi börjar halv 12 idag förutom jag och Lenita vi börjar halv 11 och ska limma lådor! pengar, pengar!

Efter jobbet ikväll ska Daniel komma hit och vi ska börja kolla på någon bil ska nämligen bli ett renoveringsprojekt, tänker inte säga något mer ifall det inte blir av men blir det av lär ni nog få veta. Hoppas vi hittar och är på humör ser så fram emot detta.
Sen idag i jobbet ska jag gå och dagdrömma mig bort om vad jag ska kunna blanda på lördag när det är Lasse Stefanz, och hur och vad jag ska ha på mig, klacka eller inte.. osv.

Imorgon är det torsdag hoppas på en lugn hemmakväll ensam då, om jag har lust förståss det beror lite på dagarna och vädret. Men  skulle gärna ha en sådan någon dag så man hinner tänka och kolla på saker t.ex. på Nelly skulle jag behöva gå in och bestämma lite kläder ska nämligen beställa på samma gång som Emma.

Nej nu måste jag kila så jag inte kommer för sent, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0