< Till bloggens startsida

Morgoninlägg

Ända tiden jag hinner nuförtiden om vi börjar sent vill säga.
Igår var det jobb från 12-8 på schemat på gurksidan så det var ju lite sisådär men timmarna gick och tillsist slutade även vi. När jag kom hem mot en halv 9, hörde jag med Emma och CIssi vad de gjorde och så åkte vi till TB på en kaffe, och den här gången stämde ordet kaffe för jag drack det. Blev en lite längre kväll men vi hade kul, alltid roligt att vara ut med tjejerna!

Idag börjar vi halv 12 på tomatsidan och ingen aning hur länge vi är.. hoppas inte då länge för jag skulle vilja göra något ikväll eller åtminstone inte vara ensam. Måste se vad Daniel och dem har för planer.

Imorgon blir det Vasadag med mamma, så då blir det en och annan shopping tyvärr! Jag VILL HA lacoste skorna, Peakblusen och en skolväska i adidas, puma, converse eller fred perry så inte blir det billig shopping inte för dessutom vill jag ha någon tunika och jeans.. Nåja får se hur långt pengarna tillåter.

Men nu måste jag åka så jag hinner via affören efter en chokladpudding, naminami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0