< Till bloggens startsida

Morgon

Börjar inte före 11 idag så jag hinner nog slänga in ett kort morgoninlägg före!
Gårdagskvällen blev en ca: 5-6 km promenad och sen iväg till Näsby och ja hon hade Roberts bil som är automat haha! Lite lustigt att köra med den och mycket rum var det i den, typiskt bara att den inte ville starta så ofta så vi måste tjuvstarta den 2 gånger. Roligt att stå där och kolla under motorhuven mitt i Näsby, folket trodde väl nog att bilen hade gått sånder men nej där hade dom nog fel för Måne var bra på tjuvstartandet. Sen före jag gick och la mig igår kollade jag på SATC!


Idag blir det jobb till klockan 6 säkert för då måste åtminstone jag åka eftersom jag ska på Shower Power ikväll med Linn. Det ska bli kul att kolla på drillorna, 1G3B och dylikt. Ska ta med systemet så jag kan uppdatera med lite bilder. Tycker jag har haft många bilder nu i dom sista inläggen eller?

Men nu måsta jag gå så jag hinner, Ha en bra dag alla!


(googlad)
Ska packetera gurkor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0