< Till bloggens startsida

Kära blogg

idag har dagen sett ut som alla de övriga dagarna, surprise!
Började halv 10 noch slutade 6 så det blev en 8 timmars dag idag då, bra det för imorgon blir det bara 4 timmar vilket är bra och dåligt. Bra eftersom jag hinner hem och sola när vi slutar 11 och dåligt för det blir lite pengar.

När jag kom hem ikväll så åt jag och sen tog jag mopeden till Emma (längtar såå till bilkortet nu). Vi åkte till HalpaHalli och handlade jorgubbar, chips och en t-skjorta som jag ska ha i jobbet. Sen åkte vi och satte oss på gräset för att smaska i oss. Åkte till Näsby sen en sväng ocksp före vi åkte hem.

Lyssnade också på Kissies låt idag och den var inte den bästa, skulle nog våga säga att den sög!



Här har ni den!

Nu ska jag läsa lite och sen kaanske jag kollar SATC, får se om jag orkar ska ju ändå upp klockan 6 imorgon så man måste ju tänka lite på det också.
Hörs mera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0