< Till bloggens startsida

Helg

Dålig uppdatering på senare tid..

Fredag: Var jag bara med Daniel och vi var till Villan och i Näsby med gänget, snackade mest med Linn där sen bar det hemåt.
Lördag: Åkte till Björneborg med Måne halv 9. Hade svårt att hitta och förstå oss på parkeringarna när vi kom dit men tillsist hittade vi en grotta. Shoppade loss fort som attan och alla pengar gick så det blev att sluta. Är helt nöjd med mina fynd typ 3 saker på rea kanske! Visar sen när jag har tid.
Åkte förbi Köffi när vi for hem och åt glass och köpte Hockey Pulver inte ofta man ser det nu för tiden. Kom hem där en 5 tiden typ. Gjordemig klar och vi hade shå om vi skulle åka till Blues at the beach med båt eller inte men till sist blev det nog. När vi kom dit var det inget folk men det blev lite mera sen men kvällen blev inte så bra. Kom till villan halv 3 och Daniel och jag åt ostpuffar.
Söndag: Åkte till Kstads marknaden halv 12, hämtade upp Emma först och sen och bytte bil till min mammas. Fyndade en ring, remmar och örhängen där så helt stolt är jag nog. På kvällen var vi och åt till Sea Side och sen bara hem och mysa + film.

Idag har jag jobbat från halv 9 till 5 och nu ska jag göra mig klar och åka med Måne till Näsby. Ha en bra kväll!

stress,stress...stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0