< Till bloggens startsida

Godmorgon

Eller klockan är halv 11 men hade sovmorgon idag när man börjar halv 12.

Igår åkte jag ut med Emma och Cissi vi körde undan regnet, åt morötter + dipp + glass och bara pratade om allt möjligt så det var en riktigt härlig kväll och vi åkte hemåt där en halv 1 tiden för då började det blåsa upp till regn och folket började leta sig hemåt.
Köpte igår också ett After Sun Lotion som Cissi rekomenderade och det var BILLIGT och definitivt det bästa jag har haft någon gång, så tack för det! ;)

Nu sitter jag bara och funderar hur lång dag detta kommer bli vill inte vara till typ 9 det är så jobbigt. Skulle kunna börja 7 istället och vara en 8-10 timmar det skulle gå hur fint som helst för då hinner man ju göra något på kvällen också. Ikväll ska Daniel och jag hitta på något så man vill ju helst sluta någon gång då så det inte bara blir att dega framför TV:n, orka göra det när det är såhär fin sommar.

Men nu ska jag leta upp kläderna och göra maten klar och dylikt, för att sen åka till Yttermarket och möta upp Mikon så ska vi köra ilag dit bara hon orkar vänta på mig när det bara går 45 haha!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0