< Till bloggens startsida

Fredagskväll!

Ja ikväll blir det att åka ut och köra med Macke's 240. Så ska höra med Linn nu snart.

Idag var det stressigt på jobbet vi var en, en, två haha kanske inte folk fattar detta men det var stressigt. Varmt så in i helvetet så vi sprang till kylen flera gånger för att svalka oss men till sist tog dagen slut 17.30 så det var ju skönt.

Annars ikväll hoppas jag på en runda via TB för jag vill ha kaffe haha, ha blivit kaffedrickare nu också och det är godare på TB än hemma, typiskt. Men det brukar väl nog ofta vara så också. Men nej nu ska jag göra mig klar och tala med Linn, hoppas på en rolig kväll men det tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0