< Till bloggens startsida

Botnia Grönsaker

Ja som rubriken låter så där har jag tillbringat lite av tiden idag. Kom dit lite före 10 och blev visad runt och lite hur allt gick till. Sen där en halv 11 började jobbet med tomaterna, till först var det inte så tungt men sen när det kom massor av tomater och det stockade överallt så då blev det stressigt och tungt. Men nog klarar man väl av att vara där i sommar nog, men imorgon ska jag nog ta med mig iPoden. Slutade halv 3 idag så det var tidigt för oss som var nya men de andra hade jobbat från 6 så :/
När jag kom hem snackade jag bara med mamma, var i duchen och åt mat. Nu ligger jag bara och är slö i sängen och funderar om jag ska göra något ikväll eller inte, skulle nämligen behöva få upp gardinstängerna här i rummet snart och klockan och några tavlor och dessutom börjar jag 7 imorgon så jag måste se vad det blir ikväll.

Men nu ska jag vila ögonen lite och kolla på Tyra Show

Får se hur det blir med bilderna denna vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0