< Till bloggens startsida

14072010

Kom från jobbet halv 6 idag så det blev ingen lång dag.
Daniel kom efter mig sen och vi for och handlade lite till lidl och till eepee åt mig så jag har något att äta imorgon och på Fredag. Sen var vi hemma en stund och funderde vad vi skulle hitta på kom sen på att åka till Emma och spela Kubb så det gjorde vi och körde bil och såklart snackade vi om allt möjligt. Det gick ganska bra att köra bil förutom backstarten.

Nu ska vi bara kolla på TV jag skulle vilja se på SATC men börjar 6 imorgon så man måste upp 5 och det betyder om jag kollar på SATC så får jag bara sova 4 timmar knappt det. Men nog överlever man det nog man kan ju ta en powernap när man kommer hem då sen.
Får se får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0