< Till bloggens startsida

06072010

Som vanligt började denn dag klockan 6 med väckning och frukost. På packeriet idag var det stressigt och då menar jag verkligen stressigt. Alla ville vi bli klar, men apparterna bara jäklades så det tog extra tid och dylikt, speciellt lådmaskinen hade något fel så man fick hämta någon när de slutade laga sina lådor. Gjorde även något nytt idag som var att limma lådor som limmet hade lossnat på så det var faktist riktigt roligt eller ja inte roligt men roligare än allt annat jobb där. 
Slutade 3 idag och åkte mig hemåt, tog en duch och gick och handlade lite mat åt mig tills imorgon, potatismos & köttbullar blev det för andra gången. Snart ska jag börja göra mig klar och sen kommer Daniel efter mig och vi åker ut till hans villa för att äta mat och simma. Mitt första dopp i sommar alltså, haha! Ganska dåligt gjort när man inte har simmat i hela juni, ifjol minns jag att jag tog "vinterklåddin" sista maj så det är ju en liten skillnad nog.

Ska ta med kameran idag så kanske jag får några bilder tagna, uppdaterar kaanske senare ikväll beror på när vi kommer hem. Börjar inte före 10 imorgon så man får en liten sovmorgon, men dagen blir säkert lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0