< Till bloggens startsida

Utedag

Idag har jag verkligen varit ute och fått frisk luft.
Vaknade ganska normal tid typ 11 idag trots en festarkväll igår. Jag sov hos Daniel inatt men jag åkte hem ganska så tidigt eftersom jag skull till parra med Emma, det var många om och men med skjussen men sen fick vi det ordnat. Parra är ju inget bra slalomställe precis eller klart nog är det ju kul och så men backarna är ganska så korta och tråkiga men för 2 stycken som skall lära sig snowboard är det aldeles utmärk även fast vi bara var i barnbacken. Men vi vågade inte åka i liften, tycker dom är hemska med snowboard. Jag har nog åkt i dem förut utan att falla men idag var jag allt för feeg!
Började fundera idag hur roligt det skulle vara att åka typ till Lappland, Åre eller Hemavan med ett gäng polare och hyra stuga och köra slalom, festa, åka skoter och bara skratta i en veck typ, tänk vad härligt med en skidsemester. Måste se om det blir någon sådan någon gång, men vi skulle ju också kunna åka till ett badhotell?
Nej nu måste jag sluta fantisera.
Efter 4 timmar i parra åkte vi hem och sen blev det att äta en pizza på casa och sen bara pratade vi och gick och kollade lite på fotografierna i Näsby och spelade upp lite pengar.
Imorgon hade jag bestämt mig för att gå ut och gå men sen kom mamma och jag på att vi kanske nog måste åka till Kstad imorgon och handla vinterskor till mig så får se hur det blir, vi har inte bestämt oss ännu. Men om vi åker till Kstad på dagen så får Daniel komma med mig ut på en promenad senare på kvällen!

P.S. Bilder från festen igår kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0