< Till bloggens startsida

tjugondag knut

Denna dag har varit något liknande mot igår men idag har jag talat mera, skidat mera och gjort mycket mera helt enkelt. Vi firade tjugondag knut idag och sopade ut julen, vi räknade ner från 10 och så släckte vi granen och sen släkte vi tro hopp och kärlek på samma vis. Barnen gillade att springa och tävla om vem som hittade julsakerna först så det blev roligt. Sen gjorde vi 2 tårtor med barnen och sen åt vi upp dem och sedan hade vi typ skattjakt när ulla och jag hade gömt hjärtan med godis i över hela stora rummet och då fick dom leta, och även vi 3 fick varsin.

Nu när jag kom hem såg jag på vägen här att jag nog måste gå ut och ta kort av trädet vårt som är alldeles vitt och fint! Måste nog passa på att ta några kort nu. Jag ska väl snart handla ett systemkamera men det blir väl ett Nikon D3000 nu istället. När jag får det kamerat blir det nog många kort skulle jag tro. Igår hämtade jag mina framkallade kort hos fotoquick och dom var nog bra men vissa var ju nog lite suddiga och så men några är ju tagna med johannas kamera som är mycket bättre.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra skulle kunna åka och skida eller skrinna men med vem? någon intresserad?
Eller så kanske jag gör någon luffarslöjd sak eller de kanske jag gör redan nu, spikmattan ska jag också lägga mig på det blev inget igår av den så :/ Och ikväll skall jag också kolla Roomservice det är så j*evl* kul att kolla på inrednigsprogram.

Nu korttagning..

Kommentarer
Anonym

jaag sku no ha kumi me de å skrinna å skida om ja sku ha vuri hemma ;D

2010-01-13 @ 21:04:45
emma

:D

2010-01-13 @ 21:06:39
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Joo ;) ja tänkt på dej men så kom ja ju på att du va i vasa så det sket sig! :D

2010-01-14 @ 20:44:56
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Emma

Nååmen va snällt att du tänkt på mej. ;D

2010-01-15 @ 17:21:02
Malin

Jamen de e ju klart :D

2010-01-17 @ 10:54:24
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Emma

Thihihihih ;D

2010-01-17 @ 14:56:33
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0