< Till bloggens startsida

Tisdag

Denna dag är ingen vanlig dag eller förståss har jag ju varit på förskolan och allt det där men sen efteråt var jag hos farmor och farfar en stund och sen jick jag in och åt lite smått. När mamma kom från jobbet åkte vi iväg till Fotoquick eftersom Patrik skickade idag att mitt kamera hade kommit. När jag kom dit gick vi genom några olika saker och sen gjorde han ihop ett bra paket för bra priser till mig. Jag fick en kameraväska med + 8 GB minneskort, kamerakit då för 535 euro så det var ett bra pris tyckte jag. När jag var klar där åkte jag iväg till Johanna vi skulle åka och pulka men det blev inte så vi tyckte nog det var för kalt så vi pratade bara och sen färgade jag hennes hår mahogny brun och det gick bättre än förväntat skulle jag säga.
Sen gjorde vi en sodastream och åt en bulle som hon hade bakat och sen kom min morsa och hämtade mig.
När jag kom hem kollade jag lite mera på mitt kamera men nu måste jag ladda ackan så det blir inte att ta några kort förräns imorgon då.  Lite nytt för mig att skriva på den här datorn jag är nämligen på min brors, jag har ju nog haft en stationär jag förr också men jag har ju vant mig vid laptopen nu så det här är lite ovant. Orsaken till att jag är på den här är att min bror gör om min dator tror jag nästan.

Måste kolla så inga bilder försvinner :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0