< Till bloggens startsida

Söndag

Lördagen blev först en stund i rangsby men sedan åkte vi till bodbacka till Emma W och där var det härlig stämning, vi var där en stund och sedan åkte vi till teboil och sen åkte jag till Daniel. Idag har det inte varit någon rolig dag.. det blev inte riktigt så bra igår med allt så det jag älskar mest höll på att försvinna från mej. Men jag ska väl försöka skärpa mig då..
Farmor och Farfar har varit in på mat idag å, inget speciellt precis bara pratade som vanligt och jag var trött så nu sotter jag här medans mamma är ut och går. Känns ju inte riktigt bra men jag klarar inte av det idag, tårarna kan börja rinna och då orkar jag inte förklara.

Imorgon börjar 6 veckors dagispraktik, får hoppas det går bra även fast jag inte är på humör just nu.

nä nu orkar jag inte mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0