< Till bloggens startsida

Släktingar

Idag åkte Daniel redan klockan åtta p.g.a. jobbet såklart. (Han kom nog igår i allafall, hans bror fick tanka bilen åt honom så de va ju snällt) Så honom får jag inte se förrän fredag nu då eftersom vi börjar skolan imorgon så då blir det att åka iväg till Gamla Vasa igen och studera två dagar och sen blir det helg och så praktik i sex veckor, gud så skönt det ska bli!
Klockan halv 12 steg jag upp och skulle börja ''städa'' lite av de saker som vi lämnade igår, vi orkade inte städa allt D och jag eftersom vi tyckte att vi skulle kolla film och så kom vi på att vi behövde chips och godis så då åkte vi iväg till tb och handlade, älskar deij! Efter städningen började jag kolla de Riverside avsnitt som jag inte hunnit kolla och de var skitbra synd att de är slut nu. Men om någon vill kolla så ska ni skynda er att gå in på svt play -> Riverside -> avsnitt. Det är sklitbra!
När klockan blev 1 kom Faster, Tom, Alexander, Benjamin, Sebastian och Oliver och sen också Ove och Camilla. Vi pratade bare sen drack vi ''kaffe'' och åt kinuskipaj och lite smått och gott. Idag då under tiden att de har varit här har jag försökt kolla på riverside på samma gång som 3 ungar klättrat på mig, och de är ju yybersöta och så.
Alexander, Niclas och jag kollade också på sånt här som bilar och humoravsnitt på youtube ganska roligt faktist.

Nu är klockan 5 och de har just åkt och nu vet inte jag allas vad jag ska göra, jag skulle vilja gå ut i hebret och kolla men det går ju inte eftersom Farmor har nyckeln och hon säger att jag inte kan gå dit när det är mörkt fastän jag säger att jag har en ficklampa så de så, men nej! Ut och gå skulle jag kunna tänka mej men då är det ju 23 minus grader här så man fäller ju sin näsa eller något liknande isåfall. Dessutom är det inget måste att gå ut och gå för igår var jag ju och senare på kvällen var Daniel och jag också!

Nu ska ni få se några nytagna bilder av mina söta kusiner och sen skall jag hitta på något att göra, uppdaterar kanske senare!


Sebastian & Benjamin

Oliver                                                  

Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0