< Till bloggens startsida

Så var helgen över då..

Det blev inte att åka ut och köra något alls igår eftersom bilen var full. Så först blev vi ganska pissit sura men sen när vi kom på något att göra blev det ju mycket bättre vi satt mest och ålade oss på golvet tror jag haha. MEn sen började vi mixtra med webkameran och det ena med det andra blev ju kul. Sen när vi började fundera på att göra en smörgåstårta kom de och hämtade oss så det blev ingen tårta. Vi skjutsade då hem Emma och sen åkte vi också hem eller jag åkte till Daniel då. Så det blev en lugn kväll men det var också skönt, kanske man inte är så trött imorgon då.
Ja föresten igår satt vi också och lyssnade på EMD och Danny som är Emmas nya favoriter och nu kommer ju också jag bli ett fan av dem sitter just nu ovh lyssnar på Danny - Tokyo och den är ju helt klart skitbra tycker jag. Och även EMD's låtar är bra så det blir väl min framtid de nu också.
Idag har jag varit hos Daniel på dagen och vi har kollat tv, ätit, sovit, letat några skoterdelar på netet och jag har försökt översätta finska som gick sådär kan jag säga. Vi har också varit ute och fixat en skoter och lite smått och gott. Sen när jag kom hem åt jag och nu sitter jag bara här och lyssnar på Danny och skriver lite yrkesprov arbeten som jag skulle behöva få klara snart. Men inte kan man ju ta allting så hårt det blir bara att hoppas på det bästa!
Sen har jag idag också funderat varför jag inte började på bygg som jag ville jag har ju som hamrat och sågat sen jag var liten och varit intresserad av det och hjälpt min bror och tycker det är skitkul att bygga och riva men, känns inte så kul men jag tror nog jag har en bättre framtid innom detta yrke eller jag hoppas de. Skulle ju behöva studera vidare som sjuksköterska då men... äh långt tills det nu!

Nej nu ska jag se om jag har någon bild att ploppa upp här som får bli dagens bild och sen ska jag försöka mig på detta arbete och sen blir det att kolla på Wallander ikväll!


Det fick bli Tuuri godiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0