< Till bloggens startsida

puss

Till alla par

Vad heter ni? Malin & Daniel
Hur träffades ni första gången? hm den första gången vi såg varandra var när vi var små, och sen på senare dar blev vi bekanta när jag och linn hamnade i rangsby en kväll!
Hur länge har ni varit tillsammans? ½ år + 3 veckor
Är ni förlovade? nej
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Joodå ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? han
Vem är äldst? han
Vilka stjärntecken är ni? väduren och tvillingarna
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? han
Vem sjunger bäst? öhm, kanske båda?
Håller ni i handen på stan? vi är inte så ofta på stan men jo
Kände ni varann innan ni blev ihop? haha joodå!
Vad har ni gemensamt? mycket!
Blev du kär vid första ögonkastet? nope
Har ni någon speciell låt? jo


Har ni stora framtidsplaner? njaäjo
Har ni gråtit i varandras armar? jo
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne tillsammans? många fina minnen <3
Vem lagar bäst mat? han
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser eller är ute
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jo
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nä inte så långt
Blir du lätt svartsjuk? öhm, tyvärr jo
Brukar ni bråka? bara små tjafs
Ringer eller SMS:ar ni mest? båda men mera sms
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ja tycker hela han är fin, men magen är snygg ;)
Brukar någon av er prata i sömnen? njä isf jag?



tihihi, jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0