< Till bloggens startsida

plusgrader, oh my god!

Idag har det varit ootroligt varmt! När vi skidade idag på förskolan fick jag så varmt så varmt och imorgon ska vi och skrinna så får se då, får väl värmeslag. Annars idag har jag bara gjort det vanliga eller jag har läst saga, sytt kuddar på maskin, ritat av bilder till barnen o.s.v. Såhär efter förskoledagen har jag stickat på mina vantar som ni får bild på någon annan dag och så har jag sytt ett fodral som passar både åt min iPod och mitt kamera så de ska ni få se. Det var enkelt gjort (bara att symaskinen krånglaade lite men annars) tygerna har jag tagit hos farmor det är nämligen ett annat tyg innuti så det ska se bättre ut.
Imorgon är det då äntligen freedag! och jag ska packa ner lite saker som jag ska ta med till Daniel och så åker jag till honom och är där över helgen tror jag bestämt! Vet inte vad vi ska hitta på men det brukar bli att snickra ihop något, skratta, spela, äta, sova, kolla på tv, leta en bil till mig och bara prata för dagarna and I love it! ;)

Har inte så mycket att säga just nu, har tänkt på saker jag ska berätta här hela dagen idag men såklart när man sätter sig ner och ska börja skriva så försvinner allt och det blir rörigt det har ni säkert varit med om själva, ungefär som när man skall skriva en uppsats i skolan.
Men nu ska jag sluta babbla och ladda upp en bild på detta fodral.

Love, Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0