< Till bloggens startsida

Okej nu måste jag skärpa mig med bloggandet!

I tisdags var Daniel, Emma, Jag, Linn och Macke och pulkade till vargberget, orkade såklart inte köra så många varv men några. Det yyrde mycket snö så man såg inget och blev dyblöt i ansiktet men det är ju sånt som e kul med vinter. Johanna, Simon, Jenny, Jim, Sara, Jonas och Mikaela var färdigt i backen när vi kom så vi var mycket folk och dessutom var några från gymnasiet också där. Men vi rymdes ju bra backen är ju inte precis liten heller.
Efter att vi hade pulkat grillade vi korv och det var jättegott, sen åkte vi hem eller jag åkte till Daniel och sovde men vi hämtade våran varma choklad och ''smetamonkar'' hos mig före som jag tyvärr glömde att ta med till vargberget men vi hade det bra hemma hos honom då istället.
I Onsdast åkte jag hem tills jag skulle till frissan och snygga till mig. Efter de var jag bara hemma tills Emma memma kom och då snattrade vi på lite och sen åkte vi iväg för att hämta nyckeln av ''ägaren'' till grillkåtan och det gick bra behövde inte prata länge alls. Sen åkte vi dit och ställde till lite och kollade läget ;)
Igår var det nyår så då tillbringade vi kvällen i Grillkåtan på vargberget, först åt vi smörgåstårta och bara pratade med nära och kära sen kom lite folk nu som då och sådär som det brukar vara. Vi sjöng singstar, pratade, pulkade gjorde emma och jag, åt chips, drack gott, sprutade champagne, drack vin och hade en bra kväll. Sen var det ju också folk i den större stugan och några av dem var ner och hälsade på och vi sjöng singstar mot Sofia men hon ägde ut oss stort men det var nog det roligaste på hela kvällen, det tråkigaste var att min kosken flaska gick sönder.
Vi kom hem där en 4 tiden och då gick vi väl och la oss efter lite tv tittande.



Det var nyårsbilder de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0