< Till bloggens startsida

Nu e de slut på veckan, dags för freedaagsmyys!

Idag var det skoldag för SH09B så det blev att stå och vänta på halv 8ans buss och frysa tårna av sig. Sen åkte vi iväg och när vi kom till skolan fick vi sitta och vänta en halvtimme innan vi började. När vi väl började hade vi bäre typ en föreläsning om yrkesprovet och det var invecklat må ni tro. Sen delade vi in oss i grupper så den som hade Cristina som handledare var en grupp och de som hade Eva var en och så vidare. Vi började då planera vårt yrkesprov och skrev upp lite varför man hade en viss sak och hur man skulle göra och så vidare. Sen ska vi skriva på dator den här planen och försöka få in alla kriterierna som vi har fått och blabla.. så det är krångligt!
Men nu idag orkar jag inte tänka mera på det fast man borde men så är det. Ikväll kommer Daniel och jag vet inte riktigt vad vi ska göra antingen bara slappa eller så kanske vi åker ut eller rent ut sagt bakar någonting ?

Sen imorgon blir det att stiga upp igen och åka iväg till Tuuri eftersom min bror ska kolla på ett playstation 3 och jag ska ha några penslar, kanske några färgadepapper och lite allt möjligt jag hittar.
Men nu är det facebook som gäller, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0