< Till bloggens startsida

Nikon D3000

Hej halå!
Idag slutade jag redan halv 2 jag fick en såkallade hemläxa istället. När jag kom hem tog jag ackan ur laddaren och satte igång att komma underfun med min kamera. Jag började läsa lite i manualen och provade lite på samma gång men jag kom fram att man lärde nog sig bäst genom att prova sig till fram på den tyckte jag. Först blev alla kort suddiga och svart, men jag kom underfun med mera och mera så nu ser man åtminstone vad som finns på bilderna men jag är absolut ingen skicklig fotograf men säkert blir man bättre med tiden.
Är stolt över min nya kamera och det kommer nog säkert bli det bästa köpet detta år. Så jag har inte mycket att berätta om den här dagen eftersom jag mest har tagit kort och funderat. Men jag har faktist hunnit kolla lite på uppgiften i den här praktiken men inte vet vet jag riktigt hur jag skall skriva så jag måste snacka lite mera med dem imorgon om det. Jag har också yrkesprovet ganska så klart, bara dagarna som är lite ovissa!
Nu ska jag ladda upp några av mina nybörjar bilder som det heter.








Måste prova ta kort på en människa också, så då blev det mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0