< Till bloggens startsida

Morgon

Vaknade typ halv 1 idag och sedan dess har jag bara suttit där nere och pratat med min mamma. Ja förestän jag fick ju ett jätte problem igår där en halv 12 tiden alltså fyfan, de där gymnastikskorna som jag köpte igår i Kstad så när jag skulle prova dem så ja då var ju den ena skon nummer 38 och den andra 37 och gissa om inte jag blev förbannad. Hu fan kan man göra så i en affär man är väl nog skyldig som arbetare där att kolla numrorna på skorna! Men nåja mamma fick låv och ringa dit idag eftersom vi inte orkade åka dit såklart, vi kom då på den smarta idén att en som heter Lasse Påfs arbetar där så vi ska skicka skon med honom och så får han ta hem min sko! det är ju tur att det går att fixa på något vis. Så min sko får jag väl i slutet av veckan!

Nu har jag lovat mig själv att jag ska gå ut och gå men såklart har jag fastnat här p.g.a. att min iPod behövde laddas och uppdateras (jag har inte använt den på typ 3 veckor) men snaart är det klart så då klär jag på min vinter outfit och går ut i den kalla världen. Det är ju annars fint väder idag, men kaaalt!
Men nu är iPoden klar så nu går jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0