< Till bloggens startsida

mår illa illa.

Har haft huvudvärk i flera dagar nu så det har varit ganska tungt att vara med alla barnen men det har gått. NU har jag ätit för mycket candy king för just nu mår jag rikitigt illa. Förstår inte varför man alltid ska äta så mycket man kan som inte bara ta ett eller två nej hela påsin tills det är några kvar där nere i bottnen. Och dessutom kan man inte köpa en liten påse, nej påsen ska var stor och dyr då är det bra. åååh blir så galen av mig själv!
Denna dag har varit mer eller mindre ett litet kaos på förskolan eftersom det har varit många barn och andra vuxna personer och inspekterat och sådär. Så rutinerna blev lite annorlunda idag men det gick nog ändå.
Ikväll blir det spinning för mig, skönt när man  har ätit såå mycket godis kommer väl spy upp det eller något. Måste väl nog börja motionera lite mer nu och speciellt träna armarna och magen och varför inte benen också! Ikväll blir det nog att stå på apparaten som skakar på flesket i 10 minuter också och kanske några situps också.


Nej nu ska jag ta mig i kragen och sticka lite grann så jag får börja med sockarna någon gång.
Passade också på att lyssna på denna låt; Akon - Nosy Neighbour (Prod. By David Guetta) eftersom Jerry föreslog den på facebook.

Kommentarer
Emma

JOH e ska allti va stöörst e bare gar tå man ska ha godis :P å allt ska man jet på en gang å :)

2010-01-22 @ 13:37:58
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Joodå klart he :D å nu je dumle som gäller, gotta i stora mengdär e no he e ska va :D

2010-01-24 @ 18:15:35
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Anonym

japp :D Dumle e gott he :D

2010-01-25 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0