< Till bloggens startsida

Lördag

Idag blev vi tvungna att stiga upp typ halv nio för att Niclas och jag skulle åka till Tuuri eftersom han skulle köpa ett PS3 så vi var där typ 2 timmar eller nåt och jag handlade då penslar, hårspray, luktgranar och en alla hjärtansdag present åt Daniel. Vi kom hem lite efter 4 tror jag och då åt vi bara och sen gicka jag i duchen och då kom Emma hit och sen dess har vi bara suttit här vi skulle nog kanske ut med Didde och Daniel men jag vet inte hur det blir med det nu just. Men nu ska jag ladda upp några bilder...


idag är det 14 år sen du försvann från mig..


en stycken Emma!

Kommentarer
Emma

Hihihihi E.m.d. e såå bra :) och Danny å :D hihiih. Så ja fick noo de ti buri lysen på di :D :D

2010-01-31 @ 21:56:51
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Anonym

ojj ja skrev nu hande kommentarin nu på fel inlägg men :D du vet väl no ja mena på hede inlägge baket :D

2010-01-31 @ 21:58:16
Malin

haha joo du fick no he :D ska ta å lydes nalete nu tror ja :D joodå ja fatta no :D

2010-02-01 @ 18:11:48
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0