< Till bloggens startsida

Jobbigt liv!

Är riktitgt trött nu det tar nog på att stiga upp halv 7 alla morgnar och göra sig klar fastän man går och lägger sig 10 - halv 11 tiden. Har varit ganska trött idag och huvudvärk. Men jag tog mig till näsby för att fråga om kamerat men patrik var inte där då så det får vänta ett tag. Sedan åkte jag och simmade med simone och det gick nog ganska bra efter att vi hade kommit i vattnet. Men såklart efter de var vi ju och handlade lösgodis så det blev ju ingen nytta av simningen då. Imorgon skall jag på spinning till gymmet det blir roligt.

Igår var tommy hit då och kollade på mattan och tog med en bit han skulle kolla på jobbet om han hittade något och så ska han höra av sig. Hoppas det finns men knappast..

Nej nu ska jag sluta flumma här är så trött. Ska kolla lyxfällan klart nu och sen blir det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0