< Till bloggens startsida

hos Daniel

Idag har jag mest suttit på datorn eller först var jag nog ute och skulle försöka mig på att tälja en gubbe men det blev typ ett spjut istället. Nåja jag stannade en stund ute och kollade. Johan, lillmattis, fedd, tias och Daniel skruvade med snöskotrarna som vanligt så jag orkade inte stå där hela dagen så jag gick in.
Jag har funderat och funderat på dessa systemkameror men har inte funderat helt klart på det ännu, om det blir en Nikon D300 eller en Canon eos 500D men kanske en Nikon de är ju lättare att förstå sig på så men får se hur det blir.
Ikväll blir det fest i skidstugan med de vanliga människorna hoppas på att det blir kul. Johanna, Emma och Linn kommer ju också så hoppas vi kan hitta på något knasigt. Men nu måste jag åka hem och duscha.
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0